GWARANCJA I OBSŁUGA SERWISOWA

 

Nabywając samochód marki Jeep®, możesz skorzystać z zalet usługi, dzięki której każda podróż odbędzie się z dala od wszelkiego ryzyka i nieoczekiwanych wydatków.

 

Gwarancja na samochód

Wraz z zakupem nowego Jeep® uzyskujesz 24-miesięczną Gwarancję, trwającą od daty odebrania samochodu, bez limitu przebiegu.

Gwarancja ta obejmuje wady fabryczne samochodu, które będą naprawiane nieodpłatnie, z zastosowaniem oryginalnych lub odnowionych części zamiennych.

Wszelkie interwencje gwarancyjne będą realizowane przez Sieć Serwisową Jeep®, a obejmują one:

  • naprawę lub wymianę wadliwego detalu;
  • robociznę obejmującą wymianę komponentów lub naprawę;
  • dostarczenie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania napraw na Gwarancji.

W okresie Gwarancji na samochód będzie można korzystać z usług pomocy drogowej.


GWARANCJA NA LAKIER
Samochód posiada gwarancję na wady fabryczne lakieru przez okres 24 miesięcy od daty odebrania go z salonu. Gwarancja obejmuje całkowite lub częściowe lakierowanie naprawcze samochodu, mające na celu usunięcie potwierdzonej anomalii zgodnie ze standardowymi warunkami producenta.

 

GWARANCJA NA PERFORACJĘ
Twój samochód posiada gwarancję na perforację spowodowaną korozją. W ramach niniejszej gwarancji pokrywany jest koszt wszystkich części oraz robocizny niezbędnej do wykonania naprawy wraz z lakierowaniem, na których pojawiła się korozja, która wytworzyła się wewnątrz i przebiła na zewnątrz. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli nastąpiły mechaniczne uszkodzenia nadwozia pojazdu. Korozja kosmetyczna (nalot korozyjny) lub powierzchniowa – będąca na przykład wynikiem uderzeń kamieniami lub zarysowań lakieru – nie jest objęta gwarancją.

W przypadku niniejszej gwarancji obowiązują dwa limity czasowe, począwszy od daty odebrania samochodu:

  • w przypadku zewnętrznych blach karoserii (tych polakierowanych i widocznych z zewnątrz samochodu) limit czasowy wynosi 7 lat, bez limitu przebiegu;
  • w przypadku pozostałych blach limit czasowy wynosi 24 miesiące, bez limitu przebiegu

ASSISTANCE to program z zakresu mobilności oferowany Klientom przez markę Mopar®: możliwość spokojnego podróżowania i korzystania z usługi pomocy drogowej dostępnej 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.

Assistance przewiduje dla posiadaczy samochodów Jeep® szereg kompletnych i funkcjonalnych programów pomocy drogowej, obowiązujących w całej Europie*.

 

(*) Zapoznaj się z treścią Książki Gwarancyjnej samochodu, w której podano sposoby świadczenia, warunki, ograniczenia oraz wyłączenia z usług.


POMOC DROGOWA
Podróżowanie z uśmiechem na twarzy i bez niepotrzebnych zmartwień to podróżowanie ze świadomością, że zawsze można liczyć na pomoc drogową, która zaoferuje nam szeroką gamę rozwiązań na wszelkiego typu usterki.

Mopar® przygotował szereg usług dla Ciebie i Twojego samochodu:

  • Mobilny warsztat*
  • Holowanie*
  • Samochód zastępczy*
  • Koszty dodatkowego transportu*
  • Zapewnienie powrotu podróżnym lub kontynuacja podróży*
  • Zakwaterowanie w hotelu*
  • Odbiór pojazdu po naprawie*
  • Transport pojazdu nienaprawionego*
  • Serwis informacyjny

(*) Zapoznaj się z treścią Książki Gwarancyjnej samochodu, w której podano sposoby świadczenia usług, warunki, ograniczenia oraz wyłączenia z usług.












PRZEGLĄDY

PRZEGLĄDY OKRESOWE

Każdy samochód wymaga okresowego wykonywania czynności przeglądowych. Jeep® przygotowała więc dla każdego produkowanego przez nią modelu/wersji samochodu Wykaz czynności przeglądów okresowych niezbędnych w celu monitorowania stanu działania i ogólnej sprawności pojazdów.

Przestrzeganie zaleceń Wykazu czynności przeglądów okresowych pozwala również na zoptymalizowanie osiągów i zużycia paliwa przez samochody oraz, w miarę wydłużania się okresu eksploatacji, przestrzeganie norm emisji i ogólnych wymagań środowiskowych, a także zachowywanie przez samochód takiego stanu, który zapewni mu przechodzenie przez przewidziane prawem badania techniczne pojazdów.

Specyficzne zalecania dotyczące Twojego samochodu, znajdziesz w dołączonej do niego Instrukcji obsługi.

Mopar Vehicle Protection

MOPAR® VEHICLE PROTECTION


Paleta usług przygotowanych pod kątem Twojego samochodu, zapewnia, że wszystkie czynności serwisowe / naprawy są wykonywane u Dealerów i w Autoryzowanych Stacjach Obsługi marki Jeep® w Polsce / Europie, przez wysoko kwalifikowanych i odpowiednio wyspecjalizowanych techników, z zastosowaniem oryginalnych części zamiennych i właściwych narzędzi oraz urządzeń diagnostycznych.


 
 


MOPAR® VEHICLE PROTECTION to wyjątkowa gama usług zatwierdzona przez Fiat Chrysler Automobiles SpA, Oferuje możliwość wydłużenia gwarancji na samochód na usterki poza okres gwarancji podstawowej, poprzez wybór jednego z programów, który możesz dostosować do własnych potrzeb, a który gwarantuje obsługę we wszystkich Autoryzowanych Stacjach Obsługi Jeep® w całej Europie.
Dostępne są również pakiety obsługi serwisowej, zapewniające wykonanie przeglądów i obsług okresowych wskazanych przez producenta; jak również pakiety oferujące kontrole czy wydłużenie usługi Assistance.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną gamą usług oferowanych przez Mopar® Vehicle Protection dla Twojego samochodu.


Maximum Care:

maksymalne zabezpieczenie i żadnych zmartwień

Maximum Care jest to najbardziej kompleksowy program Mopar® Vehicle Protection.
Zapewnia całkowite zabezpieczenie Twojego samochodu przed usterkami komponentów mechanicznych i elektrycznych, umożliwiając wybór okresu trwania gwarancji w zależności od Twoich potrzeb i preferencji.


Powertrain Care:

zakres niezbędny i maksimum oszczędności

Niezbędna ochrona przed możliwymi usterkami w silniku, skrzyni biegów i układzie przeniesienia napędu Twojego samochodu. Jest to program najwygodniejszy, który dostępny jest w kilku różnych opcjach.

Wybierz okres trwania gwarancji najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb.